Thursday, June 30, 2016

Kardeşime Yalvara Yalvara Kendimi Siktirdim

Kardeşime Yalvara Yalvara Kendimi Siktirdim

Merhabalar ben Zehra. 40 yaşında eşini kaybetmiş bir kadınım. Yaklaşık 5 yıldır dul olduğum için de anlayacağınız oldukça azgınım. Size orta düzey kardeşimle aramda geçen seks hikayemi anlatmak istiyorum. kardeşim Arif 25 yaşında uzun boylu ve yakışıklı bir gençtir. O yıl üniversitede okuduğu için benim yanımda kalmaya başladı. ben de çalışıyordum ama o gün biraz rahatsızlanınca eve gelmiştim. Tabi kardeşimimn eve geleceğimden haberi yoktu. Eve girip çantamı bırakmak için salona yöneldiğimde kardeşimin odasından sesler geldiğini duydum. Ben onun da evde olduğunu bilmiyordum. Sanırım yanında biri vardı ve benim geldiğimin farkına varmamışlardı. Ben de merak ettim sesleri duyunca İyice kapıya yaklaştım onları dinlemeye başladım. içeride sevişiyorlardı ve yıllardır yarraksız olduğum için sesleri beni çok etkilemişti. İçerdeki kardeşimdi ama onu sadece kardeşim değil erkek olarak görüyordum artık. O an içeri girmemek için kendimi zor tuttum. Biraz daha kapıda bekledim ve baktım onlar çıkacak hemen evden çıktım geldiğimi anlamasınlar diye. Sonra da kardeşimi arayıp selam dahi vermeden direk o orospuyu hemen evden çıkart dedim. Bunu duyan kardeşim şok olmuştu. Neyse evin karşısından izliyordum kız çıktı evden ben de eve girdim. Kardeşim çok bozulmuştu Arkadaşlarımı da mı getiremeyeceğim dedi. Burası fuhuş evi mi komşular görse ne der dedim. Neyse kardeşim özür diledi ve konuyu kapattık. Sonra ona oturup bu kızlara güven olmayacağını başına iş açılabileceğini anlattım. Boş ver kapatalım bir daha olmaz merak etme dedi. Daha sonra da evden çıkıp gitti. Eve geldiğinde akşam saat on olmuştu. Yemek falan da yemedi. Sonra da banyoya girdi. Ben de merak edip banyo kapısına gittim. Biraz izledikten sonra hemen kaçtım ve zaten o da çıktı. Ben artık kardeşimi istediğimden emindim beni sikmesi için herşeyi yapabilirdim. Ama bir yolunu bulmalıydım önce. O banyodan çıkınca ben de odasına gittim. Üzerimde sadece pijama vardı o da kurulanmış eşofmanlarını giymişti. Önce gündüz sana sert çıkıştım ama haksızda değilim genede kusura bakma dedim. Utandı ve benden tekrar özeür diledi. Ben de daha ileriye giderek kızı kıskandığımı ve onun yerinde olmak istediğimi söyledik. Tabi kardeşim bu sözleri beklemediği için hiçbir şey demeden öyle şaşkın şaşkın dinliyordu. Ben de iyice yanına yaklaşarak birden ağzımdan sana ihtiyacım var çıktı. Kardeşim şaşkınlıktan ne diyeceğini bilemedi sonra da Ne dediğini kulağın duyuyor mu ablacım senin dedi. Evet duyuyorum sik beni dedim. dalga falan geçmiyorum kafamda güzel değil seni arzuluyorum bugün o orta düzey orospunun inlemelerini duyunca çok kıskandım dedim. Sonra da cesaretimi topladım ve elimi sikine attım. Ama kardeşim yine kabul etmedi. artık yalvarmaya başladım. abla olmaz demeye devam ediyordu. Ben de sikini tam amımın üzerine gelecek şekilde dayadım ve çok güzel olacak dedim. Sonra da onu öpmeye başladım. Kardeşim çekine çekine bana karşılık vermeye başlamıştı. Artık daha ateşli öpüşüyorduk. Ellerini belime doğru indirdi. Artık yarrağı da kalkmaya başlamıştı. Ben bir yandan kardeşimin dudaklarına yapışmıştım diğer yandan soyunmaya başlamıştım. Baktı ben soyunuyorum o da hemen üzerini çıkartmaya başladı. ikimizde de sadece iç çamaşırlarımız kalınca kardeşim sutyenimi arkadan çözdü. Arkadan siki de götüme dayanmıştı iyice azmıştım. Kardeşimin siki taş gibi olmuş hizmete hazırdı. Hemen ona yatağa uzanmasını söyledim. Hiç oyalanmaya niyetim yoktu direk amıma almak istiyordum yarrağını. Yatağa uzandı sikinin üzerine oturmak için pozisyon alıyordum ki Öyle hemen yarak istemek yok ablacım benim madem ok yaydan çıktı keyfini sürelim işin dedi. Yalamamı istiyordu ama benim yalayacak halim yoktu. Yine de el mahkum kabul ettim ve yarrağını yalamaya başladım. Yarrağını taşşaklarını yalayarak sömürüyordum. Hiç kuru bir yeri kalmayınca yarrağının üzerine oturmaya başladım. o kadar güzeldi ki bağırmamak için kendimi zor tutuyordum. Alttan pompaladıkça zevk seslerim duyulmasın diye ağzımı kapatıyordum. İki defa ard arda boşaldım. Kardeşimde benim ardımdan boşaldı. Amım onun dölleri ile dolmuştu. Biraz daha öpüştükten sonra birlikte duş aldık. Kardeşim artık benim yeni sikicim.

Kardeşime Yalvara Yalvara Kendimi Siktirdim Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown

2 comments:

  1. Merhaba ben Serkan gizlilik içinde sikismek için bayan arkadaş arıyorum 05352325922

    ReplyDelete